Monday, 25 April 2011

Krakonošovo Labíčko 2011

Semifinale K1M kayakcross, George, Míra, Tomo

Do Vrchlabí jsem se vypravila už na Velký pátek. Voda tekla už od 14hod a tak už kolem 14.30 nasedáme na Labíčko pod Labskou soutěskou, kde trénují slalomáři.  Je parádní počásko a jediné co mě malinko znervozňuje je, že jsem na vodě jediná česky mluvící občanka a asi tak 8 slováků ( Zajíc jel raději trénovat na slalomce, dezertér jeden). Nakonec se s tím ale nějak psychicky vyrovnávám a kromě toho, že mě Snorchel chtěl kvůli mé národnosti nechat sjet jez, co se přenáší,  je to pěkná výprava. 

Registrace
Foto Jirka Novák http://www.fotojn.rajce.idnes.cz/

Po prvním průjezdu Vrchlabské soutěsky, která je na konci celého úseku, navíc velmi oceňuji přítomnost výše zmíněných "Východňárů", jelikož mě bleskurychle zachraňují po mé rozplavbě, při které jsem měla pocit, že jsem vypila asi tak polovinu vody, kterou pouštěli z přehrady. S heslem "second run - double fun" táhnu Veloca znovu nad Vrchlabskou a dávám tomu druhý pokus. Jen doufám, že tentokrát to bude "fun" pro mě a ne že opět pobavím všechny přihlížející. A "fun" se koná:) Konečně správný průjezd. Do třetice všeho dobrého se konalo, i když zrovna čistý průjezd to nebyl. Asi je čas na " v nejlepším se má přestat". Večer se "Na Hartě" rozjíždí celkem silná párty a je vidět, že spoustu lidí přes zimu řádně trénovalo v teple.

Následky párty jsou na některých vidět i druhý den, který je i dnem závodu. Organizátorský tým trutnováku Cigi team, ale jede přesně podle harmonogramu a tak v 10.30 už sedím na rampě nad jezem a startuji sprint. Už při prvních záběrech na flatu nad jezem, oceňuji rychlost, kterou hned Veloc nabírá.  A co teprve ve Vrchlabské, vypadá to, že se se mnou po včerejšku usmířila a dovolila parádní boof a průjezd bez zastavení. To jsem ještě nevěděla, co pro mě chystá za pár hodin. Ale pro teď na mě čekal jen nejrychlejší čas ve sprintu a straaašlivá radost.


photo by Miroslav Šulc
Vrchlabská soutěska - sprint





Druhou disciplínou byl slalom. Musím uznat, že až na pár výjimek, byly všechny branky dost vypečené a já sama jsem nedala banner nad jezem, i když jsem si ruku mohla vykroutit až za uši. Oproti tomu Evina Fillová jela parádně a zaslouženě si odnesla první místo ve slalomu. 
Palo - slalom K1M


Poslední disciplína Kayakcross se startoval hned po obědě. Vrchlabská soutěska si zřejmě řekla, že bylo v závodě málo krys a tak jsem další krysí vstupenku dostala já. A ne jen tak ledajakou, i s malým bonusem v podobě odřených kloubků. Mým příkladem se nakonec v další rozjížďce nechala inspirovat i další padlérka a pro první místo si ve finále  dojela Zuzka Balejová.
Já, evina před crashem
Foto Jirka Novák http://www.fotojn.rajce.idnes.cz/




Celkové z ženských zvítězila Evina Fillová, druhá byla Lenka Novotná a třetí místo připadlo mě:) Z chlápků bral zlato Viki Legát, druhé místo Tomo Andrassy a třetí Palo Andrassy. Podle jmen je taky jasné, že Slovenská sekce dost zabodovalo, takže příště budeme muset my na Slovensko, taky jim sebrat nějaké medaile. Navíc všechny cenné kovy brali pádleři na ZET kajakách!                                       
Foto Jirka Novák http://www.fotojn.rajce.idnes.cz

Moje fotky z víkendu najdete zde
Fotky Jirky Nováka pak zde.
Skvělé video od Vojty Hejtmánka a ROCKS&WATER PRODUCTION ZDE

No comments:

Post a Comment