Saturday, 25 June 2011

Česká smečka na Mistrovství Světa ve Freestylu na divoké vodě - Plattling 2011









V sobotu 18.6. jsem se připojila k české smečce na Plattlingu. Hned po příjezdu jsem byla obdarována krásným oblíkem, aby bylo jasné ke kterému druhu zvířátek na místě patřím. Tímto děkuji moc ATOMRATu za krásné mikiny a trička a taky CNAWRu, který nám je z části financoval.
Czech Freestyle Team

Potom, co jsem se tedy stala jednou z "vos" a dotvořila svým Transitem "český - bermudský čtyřúhelník" ( pozn. : věci se tam spíše po ránu objevovaly než ztrácely), zapojila jsem se do klasického denního rituálu smečky - spát, pádlovat, pít. Poslední 2 aktivity jsme během pobytu vybrousili k ideálu. Nejprve jsem hodně pádlovali ( to v době závodu a tréninku před ním), poté hodně pili. Musím ale vyzdvihnout ne lidský  ale opravdu zvířecí výkon Honzy Bubníka, který dokázal pádlovat, pít i spát v jednom!
Spiderman vysvětluje vůdci jak se věci maj
Mistrovství Světa 2011 na Plattlingu v Německu začalo kvalifikací C1 a K1 žen. "Jednotlapým" singlířům se zadařilo lépe než nám holkám a dokázali, že jsou asi ještě pořád větší zvířata než my. Já slibuji, že své zvířecí instinkty budu ještě vypracovávat, abych příště potěšila smečku svým výsledkem více. I tak se mi naštěstí povedlo zajet nejlepší samičí  výsledek ( ale jen o 10b.) a nebyla jsem tak ze zvířecí komunity vyloučena. 

České Ghetto


Druhý den už se kvalifikovala samčí část naší smečky používající obě přední tlapy. Zde zaperlil náš vůdce smečky Štěpán Vohradský (24.) a jeho jen o stupínek poddanější Honza Špindler ( 13.), kteří oba postoupili do čtvrtfinále. Bohužel na druhý den byl poznat "stres z lovu" a kluci byli poraženi žádostivějšími samci. I tak je na ně ale smečka pyšná!

Rodinka










Jelikož náš lov na medaile na MS skončil postoupili jsme k další aktivitě a plně se věnovali pádlování pro radost a doplňování pitného režimu. Věřím, že si invazi naší smečky budou pamatovat jak obyvatelé Plattlingu, tak i nic netušící děti na Plattlingském koupálu, kteří byly svědky opakovaných nájezdů smečky v dětském bazénu a na tobogánu.

Děkuji smečce za parádní schůzi zvířat!

Šer chán nás nedostane, ať žije Akéla!
Další fotky v GALERII.
Moc pěkné fotky od Hanky Bubníkové najdete ZDE.
Celkové výsledky ke stažení zde.

No comments:

Post a Comment