Friday, 29 July 2011

Kongeriket Norge


Ráno vstanete a je parádní sluníčko a vymetená obloha, hodíte na sebe kraťasy a vyrazíte do práce. Cestou už trochu fouká ( možná ty kraťasy nebyly  ono). Zastavíte se v místním mini obchůdku, vrátíte plechovky od piva ( každá za 1 NOK), za peníze si koupíte, chleba a Brellet. Vylezete z obchodu, venku prší (je 15 min po té co jste vyrazili z domova). Do práce je to 5 min, než tam dojdete, přestane pršet a táámhle vzadu je modrá obloha. V práci na vás zaútočí klienti a mračno komárů. Obléknete se do montérek-sucháče a huráá na to.
Eman fully loaded
Mám vše?!
Ke tomuhle ale nezapomeňte přičíst krásnou přírodu,  perfektní řeku, super lidi a věčné světlo:) Ano, přesně tak, práce v Norsku. Už je to měsíc, co jsem se přiřítila do Dagali ve svém stříbrném draku Emanovi a začala svoje pracovní prázdniny. 

Nejmenší člen posádky = Guida, photo by Eirik Neste Bratteng

Většina dní opravdu vypadá tak jak jsem popisovala, až na to, že už jsem se naučila nevěřit obloze ale spíše teplé mikině v batohu a mezi můj nejoblíbenější kus oblečení patří můj Kokatat sucháč, ve kterém trávím nejspíš stejně dlouhý čas jako v pyžamu.




TOP list Norských pochutinek:
1. Losos ve všech podobách a stavech
2. Reke Salat - krevetový sálát
3. Brellet - slaný margarín
4. Safari Cookies - sušenky s čokoládou
5. Lefse - takový sladký piškotozní

No comments:

Post a Comment